Páteční volné tréninky se týmu nepovedly, ale mechanikům se podařilo vůz vyladit, takže v prvním měřeném tréninku se jezdci umístili na druhém místě, po druhém měřeném tréninku figurovali na šesté příčce. „Byl to pro nás veliký úspěch i vzhledem k tomu, že nám stále chybí výkon, který nám FIA sebrala k tomu, aby naše auto nebylo až moc rychlé v porovnání s ostatními,“ okomentoval tréninkový výsledek Martin Matzke.
První brněnský závod se česko-rakouské dvojici nevyvedl po taktické stránce. Jezdci zariskovali a obuli suché pneumatiky, přestože trať byla ještě mokrá. Jenže namísto toho, aby trať začala osychat, začalo znovu pršet. „Proto jsme se hned na začátku propadli až na poslední místo a postupem závodu jsme se opět propracovali na 15. místo,“ líčil Martin Matzke.
V neděli se na druhý závod počasí umoudřilo a bylo sucho po celou dobu závodu. To hrálo týmu do karet. Martin Matzke se po startu propracoval na čtvrtou příčku a během závodu se dostal až na druhou pozici. Pak předal řízení svému rakouskému kolegovi. Vůz však začal mít potíže s pneumatikami, jejichž stav se zhoršoval. Rakušan nakonec byl odmávnut jako čtvrtý.
„S výsledkem jsme spokojeni, ale zároveň jsme zklamaní. Mohli jsme umístit na lepších pozicích, nicméně je pro nás velice důležité, že jsme získali důležité body do celkového hodnocení, kde jsme nyní na 11 místě,“ okomentoval výsledek závodník Matzke.
Tým S-Berg, za který letos jezdí, se v GT3 pohybuje již tři roky. Zpočátku se účastnil seriálu s vozem Lamborghini, pro letošní sezónu získal tovární podporu Alpiny.
Automobil Alpina B6 GT3 má motore o obsahu 4398 ccm přeplňovaný kompresorem, s výkonem 530 hp a točivým momentem 725 Nm. Automobil je vybaven 6 stupňovou hydraulickou sekvenčí převodovkou X-Trac, brzdový systém AP-Racing, hmotnost vozu je stanovena pravidly na 1350 kg včetně povinného závaží.